Vårt nya verktyg för godkännande av beställningar hjälper dig att öka effektiviteten genom att hantera din avdelning och ditt team online.
Med verktyget kan du som chef lägga till användare på ditt konto och definiera budgetgränser per beställning och år.
Hantera din avdelning eller ditt team online
När du registrerar dig som användare kan du hantera din avdelning eller ditt team online. Det gör att du får en bättre översikt över utgifter och inköpta varor.
Lägg till användare på ditt konto
Du kan registrera en ny anställd (användare) genom att gå til Order Manager och välja "Användarhantering". Medan användaren skapas kan budgetgränsen också tilldelas användaren om så önskas. Kontakta kundtjänst om användaren redan finns och ska anges som användare. Annars visas användaren som "Avvaktar användarbekräftelse" i vyn "Användarhantering". Den anställde får ett e-postmeddelande för att aktivera profilen.
Sätta budgetgränser per beställning och år
Kontrollera utgifterna genom att sätta en budgetgräns för en viss anställd. Gränsen gäller per beställning och år. När en beställning överskrider den tillåtna budgeten skickas den för godkännande elektroniskt. Chefen granskar och bekräftar eller avvisar beställningen.
Fördelarna
- Helt pappersfritt beställningsgodkännande
- Högre effektivitet
- Mindre byråkrati